18 Kasım 2009 Çarşamba

Yuh artık !!!




Burada sadece futbol ile ilgili şeyler yazmayı seviyorum ancak yaşanan son olaydan sonra bu konu ilede bir kaç şey yazmak istedim çünkü burada olay basketbol değil Galatasaray camiyasının yaptığı yeni bir adilik,pislik,üç kağıtçılık.

Gs'nin adı geçen her sporda ne yazık ki pislikte eksik olmuyor.Ancak bu sefer yaşanan olay artık "yuh" dedirten bir olay.

Malum Cemal Nalga rakibine yumruk attğı gerekçesi ile 5 maç oynamama cezası almıştı ve bana çok saçma gelen bir kural ile hazırlık maçlarıda bu 5 maç içine katılmıştı ve bizim maçtan 1 önceki maç cezasını doldurmuştu.Ancak ortaya yeni çıkan resimler ve belgeler rezalet bir olayın yaşandığını ortaya çıkardı.Şerefli ! Galatasaray camiası,bu hazırlık maçlarında cezasını çekmesi gereken Cemal'i sakat olan Tufan Ersöz'ün forması ile oynatmışlar.

Bu sefer yaptıları bu şerefsizlikten yırtamazlar gibi geliyor.Yaptırım olarak ise bizim maçı hükmen 20-0 kaybetmeleri normal şartlar altında zorunlu.Esas önemli konu ise verilecek genel ceza,böyle bir olayı ligde yaptığın zaman çekeceğin cezayı (yani bir alt kümeye düşmeyi) madem ki hazırlık maçları ligde verilen cezayı etkiliyorsa ligde de çekmen gerekir.Bakalım TBF ve ceza kurulları bu şerefli ! camiaya nasıl bir ceza verecek gerçekten çok merak ediyorum.
Bu arada yeni öğrendim,federasyonun yüreği yetmeyip takımı küme düşüremese bile Gs oynadığı son 2 maçı hükmen mağlup kapatacağı için zaten otomatik olarak küme düşüyormuş.Yani 2 maç hükmen mağlup kapatınca direkt küme düşülüyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder