4 Ekim 2009 Pazar

FENERBAHÇE 3-0 GENÇLERBİRLİĞİ

Berbat oynayan Fenerbahçe,çok kötü Fenerbahçe blah blah blah.8de 8,pankartta ne güzel yazıyor "Kendi rekorumuzu kendimiz kırarız" diye.8. haftada 8. galibiyetimiz ile(biraz da Bjk'nin kulaklarını çınlatarak) yüz yılın takımı 10 Messi gücündeki Arda'lı,Gs'ye 5 puan farkı attık.
Bir önceki yazımdaki tahmin ettiğim puan farkından daha fazla olacak gibi gözüküyor 11. haftada.
Neyse Gb maçı ile ilgili yazmak daha doğru olan şimdilik.
Ben son senelerde böyle ısıran bir takım izlememiştim,mükemmel pres yaptık,her topa bastık,inanılmaz hırslı oynadık,tam taraftarın istediği gibi.
Kiliti açan yine kaptan oldu,ilk yarıdaki tek pozisyonu gole çevirmemiz ileride çok stres yapmamamızı sağladı ayrıca ilk yarıda pozisyonda vermedik.
2. yarı iki kalede de posizyonlar oldu,bizim kaledeki pozisyonlarda Volkan,rakip kaledekilerde Alex yıldızlaştı.2. golümüz enfesti.Lugano'nun gol atması ise sevindiriciydi,çünkü sene başından beri form tutamadı,bu gol biraz olsun ona moral olur.
Maçın birçok yıldızı vardı.Sıralamak gerekirse,Alex,Bilica,Volkan ve Emre ön plana çıkanlardı.
Aslında bu maç için değil genel olarak yazmak lazım,umarım böyle kötü oynamaya devam ederiz !!!

1 yorum:

  1. Süper bir maçtı yha..Keyfim Fevkaledenin Fevkinde Yane:)) Renkdaşlarımıda kutluyorum, harika bir mesaj vermişler. Şahsen bu rekoru gören bir fenerbahçeli olmaktan gurur duyuyorum ve sanslı hissediyorum..

    YanıtlaSil