27 Eylül 2009 Pazar

Kim zıplıyor Milliyet?


Sabah gazeteyi elime aldım,almam ile şok olmam bir oldu.Ben hayatımda böyle yanlı bir manşet görmedim,resmen çekirge zıplamaya devam ediyor yazıyordu Milliyet gazetesinde.
Gerçi Diyarbakırspor maçı sonrası Daum'a sorulan "Galatasaray'dan az gol atmanızdan dolayı eziklik hissediyormusunuz" sorusundan sonra bu sene de medyanın böyle yanlı olacağı belliydi.
3 tane topu direkten dönen,3 tane %100 gol pozisyonuna giren,2 tane de gol atan bir takıma böyle bir manşet atılıyorsa acaba haftalardır berbat bir futbol oynayan,rakiplerinin hediyesi ve şans faktörü sayesinde 3 puana ulaşan Galatasaray için,Eskişehir maçından sonra ne tür manşetler atılacak merak konusu benim için.
Keşke şu derbi 10. hafta olmasa da bu hafta oynansa kim zıplıyor kim zıplamıyor erkenden görsek.
Ayrıca bu akşam Erman Toroğlu'nun bir sözüne çok güldüm "Galatasaraylı arkadaşlar bana diyor ki,Fenerbahçe maçına puan kaybı ile çıkalım sonra ilk onlara yenilirsek olay başka yere gelir" diyor,Şansal Büyüka durduruyor,yani işi "bakire" mevzusuna getirmiş Galatasaraylılar.Bir bakıma onlar adına sıfır sevindim sıfır çıkmayacakları için.Ama umarım Kalli'nin ilk sezonunda ki gibi namalup çıkarlar Kadıköy'e,o "bozma" olayı yine bize denk gelir,Galatasaraylıların deyişiyle.
Bir önceki başlıkta Galatasaray'ın puan kaybedeciği ima etmiştim,sezon başından beri ilk kez yaptım uğurlu geldi,gerçi puan kaybedeceği belli gibiydi ama olsun.
Şimdi derbiye kadar olan maçlara bakarsak,bu 2 maçta da Galatasaray'ın puan kaybetme olasılığı yüksek gözüküyor.Önce,ligde ilk galibiyetini almış Ankaragücü ile zorlu bir deplasman sonra Galatasaray'a ters gelen hızlı forvetleri olan(her ne kadar beceriksiz olsalar da) Trabzonspor ile oynacaklar.Benim tahminim bu 2 maçta 5 puan bırakırlar.Bize gelirsek,belki de ligin vasatın üzerinde oynayan 3 takımından birisi olan Gençlerbirliği ile oynayacağız,bu maçtan 3 puan çıkartırsak,Gaziantep deplasmanından da 3 puan alırız gibime geliyor.Derbide de bir süpriz olmazsa 11. haftaya 10 puan fark ile girebiliriz.
Umarım tahminlerim doğru çıkar,bende 11. haftanın başında bu yazımdan alıntılar yaparım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder